ruang yang aku perlu adalah ruang untuk bebas melakar hati, baik di kanvas mahupun teknologi.

simplest thing i ever tell.

My photo
ke kiri kanan depan atau belakang, hasilnya tetap satu.

May 7, 2011

never say never versi melayu.

ade sesetengah perkara yang kita xdapat nak ungkap,
dan lebih baik kita tunjuk,
terus kan senyum tu,
walau kita sayang dan benci berulang kali,
tapi tu je masalah kita.

sepanjang masa kita pernah ada ni,
kita xpernah mampu untuk menidakkan apa yang jadi antara kita,
kenapa jadi macamni, kita xpernah tau bila benda ni sume jadi,
setiap kali dan setiap masa,
kita berlagak berpikir macam budak2 dari yang sepatutnya.
jangan sesekali lepaskan diri ni.

aku selalu bayang kan 'kau lah segalanya'
sejauh mata boleh melihat yang zahir,
demi kau,
aku lakukan apa saja untuk lindungi kau,
bila kau dah xmampu nak hadap seorang,
aku bantu pulihkan keadaan.

dan kau xkan mampu kata tidak,
tiap kali aku datang,
dan jangan sesekali lepaskan aku.

kita terpisah,
tapi kembali bersatu berulang-ulang kali,
dan mula menjauh,
tapi tetap harungi bersama dan xpernah terlepas,
masih bersama untuk kesekian kalinya.

jangan lepaskan ku pergi.

*cliche kan lyric ni?.songs will always be a fairy tale for loving hearts.;)
vc die pasal  person separated in a some kind of war.here's the link.never say never-fray

No comments:

Post a Comment