ruang yang aku perlu adalah ruang untuk bebas melakar hati, baik di kanvas mahupun teknologi.

simplest thing i ever tell.

My photo
ke kiri kanan depan atau belakang, hasilnya tetap satu.

May 7, 2011

thinkin'

hey,
im thinking about leavin' world in peace,
leave everything i've got,
forget everything i had,
coz i am not the same as i used to be,
im not the cheerie girl used to laugh at ur face,
im not the girl who would smiling to every single person passed me by,
and im not the most positive one u ever met.

kaki ini dah xkuat untuk melangkah,
rasanye dah cukup sampai sini,
rasanye dah cukup untuk cry heart out,
rasanya dah cukup banyak aku cakap untuk kalian sedar,
dan rasanya hati ni dah xtertanggung lagi
untuk meet all the requirement u guys has set for me,
kalau dulu,apa sahaja harapan kalian akan aku cuba tunaikan,
tapi sekarang untuk lakukan itu aku xmampu.

maaff, harapan tu dah acap kali aku lakukan,
dan harapan itu cara aku balas jasa kalian,
tapi sekarang aku xsanggup lihat kalian hampa,
demi harapan yang xtertunai,
terima kasih dan maaf untuk bertindak kasar,
aku xkuat untuk menanggung perit ini.
arasnya terlalu tinggi untuk aku.

No comments:

Post a Comment