ruang yang aku perlu adalah ruang untuk bebas melakar hati, baik di kanvas mahupun teknologi.

simplest thing i ever tell.

My photo
ke kiri kanan depan atau belakang, hasilnya tetap satu.

Feb 11, 2011

ext: kau yang ku nanti.

jawapan yang pasti telah aku jumpa,
sepantas itu kau berpaling,
sungguh pun atas salah ku itu belaku,
tidak kah kau sedar,
aku sikit pun xpernah berpaling atas salah mu.

tapi,
da terlalu lambat untuk aku berpatah,
aku cuba jatuh kan serendah2 martabat ku,
aku jatuhkan maruah ku, hati ku di kaki kau,
namun kau sewenang2 nya pijak,
kau hancur lumatkan hati ku,
dan cukup lah setakat itu.

sakit ku biar ku tanggung seorang,
cukup lah sekali aku hancur kan hati orang lain demi kau,
dan kau tetap begitu.

harapan ku kini hanya satu,
tuhan dengarkan rintihan ku,
tenang kan diri ku,
kuat kan kaki ku berlari,
jauh dari kau.

mungkin sekarang kau diatas,
mungkin sekarang kau mampu menggeleng kata kan ku xmatang,
tapi satu masa nanti kau akan faham,
yang kau telah berada dibawah saat ku siap kutip  hati ku,
satu masa nanti kau masih menggeleng tapi atas rasa sesal sia2kan ku,
untuk jumpa sepertiku sekali lagi,
itu xmungkin walau yang kau jumpa itu aku.

what u give u get back.

*kau bukan lagi disini.
02/11/11 1730

3 comments:

  1. azah, jgnlah macam ni. :(
    sedih pulak aku tgk kau.

    ReplyDelete
  2. haha..
    ni hidup sya..
    nak ke xnk macam ni bahagian yang tuhan bagi kat aku.
    ;)

    ReplyDelete
  3. sakit cinta apa?

    ReplyDelete