ruang yang aku perlu adalah ruang untuk bebas melakar hati, baik di kanvas mahupun teknologi.

simplest thing i ever tell.

My photo
ke kiri kanan depan atau belakang, hasilnya tetap satu.

Apr 14, 2011

rebah ke bumi.

hey, guess what?
mereka yang sepatutnye telah pun menerima bahagian mereka,
tapi aku jugak semakin xberdaya,

kaki ku xlagi mampu untuk terus berdiri,
mentality ku juga semakin lemah,
dan aku juga sudah mula rebah ke bumi,

pada yang punya high expectation terhadap ku,
maaf!
aku xmampu lagi jadi hipokrit berlagak kuat,
hakikatnya aku telah pun jatuh melutut ke bumi,
di belakang kalian.
.end.

maaf, tapi aku xmampu untuk teruskan layar perak ni,
sudah tertulis dalam skrip ku dari azali untuk jadi seperti ini,
dan aku sesungguhnya redha,
kerana ini ketetapan pengarah ku,



pengarah yang nun jauh diATAS!

No comments:

Post a Comment